Способи зв'язку з нами:
+38 (067) 572-68-42
Способи зв'язку з нами
Телефони:
Режим роботи офісу:
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб-Нд: вихідні
Режим занять:
За розкладом
Соц. мережі та месенджери:


Новий закон про автоцивілку в Україні – які будуть зміни?

Страхування цивільної відповідальності є обов’язковою процедурою для власника транспортного засобу. Новий закон про автоцивілку в Україні передбачає покращену систему взаємодії страхових компаній та осіб, які постраждали в ДТП.

Новий закон про автоцивілку в Україні

Нові стандарти якості страхового поліса на авто

Довгоочікуваний закон, що несе за собою позитивні у страховий поліс на авто в Україні, включає поліпшення якості роботи з потерпілими і не тільки. Національний Банк України планує врегулювати відносини у сфері страхування та спрямований на обов’язкове здійснення виплат для осіб, яким було завдано шкоди здоров’ю, життю та/або майну потерпілого. Таким чином, нові стандарти страхування відповідальності протягом семи років поступово піднімуть розміри виплат до рівня, встановленого в країнах Європейського Союзу.

У разі заподіяння під час події тяжкої шкоди потерпілим планується запровадження регулярних та поетапних страхових виплат.

При пошкодженні самого транспортного засобу компенсація за заподіяні збитки від страхових компаній здійснюється без стягнення вартості через знос деталей автомобіля. Ця зміна надає можливість повного покриття витрат при ремонті автотранспорту та проведення його до колишнього стану, як і до дорожньої пригоди.

Як отримати права

6 кроків дорогою до довгоочікуваних прав

Зв'язуєтесь з менеджером автошколи

Підбираємо зручний клас та час занять.

Початок теоретичних занять

Паралельно проходимо медкомісію для водіння.

Готуємося до практичних занять

На уроці «будівля автомобіля» готуємось до водіння.

Підбір інструктора з водіння

І початок практичних занять транспортним засобом.

Підготовка до фінального іспиту

Внутрішній іспит в автошколі з теорії та практики.

Іспит у «Сервісному центрі»

Отримання посвідчення водія та привітання.

Основні зміни автоцивілки в Україні

Завдання НБУ – покращення якості роботи страхових компаній з кожним з клієнтів, що обслуговуються, а тому цивілка в Україні поступово наближається до європейських стандартів, вносячи корективи в загальну безпеку на дорогах серед автолюбителів з/без страхових випадків.

Основні зміни, що стосуються закону про страхування, має наступний перелік:

  • Введення сучасних підходів до організації цін ОСАЦВ та активне користування електронною системою. Скасується вже чинне формування цін з громадянської відповідальності та планується використання «справедливих цін» індивідуально кожному за страхувальника. Таким чином буде враховуватися персональна історія страхувальника щодо термінів страховки без пригод або наявності збитків, що сталися в минулому. Додатково, планується поширення та покращення диджиталізації порядку укладання та контролю за актуальністю договорів ОСАЦВ. Таким чином, крок за кроком на законодавчому рівні паперова форма договорів сходить нанівець і вдосконалюється єдиний електронний формат обслуговування автоцивілки.
  • Підвищення рівнів обслуговування та спрощення регулювання страхових випадків. До нього входить нововведення про модель необхідного впорядкування збитків. Тобто, при виборі страхової компанії, майбутній страхувальник отримує доступ до укладення самого договору ОСАЦВ необхідну інформацію про організацію, вартість послуг, якість роботи та швидкість виконання страхових виплат. Даний спосіб врегулювання впливатиме на покращення якості роботи та створить чесну конкуренцію серед компаній. Для спрощення страхових випадків пропонується скасування лімітів у розмірах виплат при оформленні пригод на дорозі, використовуючи європротокол.
  • Модернізація методів побудови системи управління Мототранспортного бюро та контролю за його роботою. Для МТСБУ окремо планується запровадження дворівневої корпоративної системи управління. Виходячи з цього, запропоновано прозорий розподіл повноважень та функцій між МТСБУ, членами зборів та Радою Мототранспортного бюро. За прозорість роботи цієї організації відповідає саме Рада, до якої мають включатись і незалежні особи. Для регулювання роботи страхових компаній планується запровадити звітність про використання коштів із фондів транспортного бюро перед державою, а саме перед Національним Банком України, як основним регулятором страхового ринку, здійснення зовнішніх аудитів щороку, прозорого надання звітів про використання коштів на самому сайті МТСБУ та загальної щорічної звітності з фінансів на ньому ж.

Цей закон у разі актуалізації та підтримки ВР України задіяно з 1.01.2024 року.

Ще не наважилися?
— потрібна індивідуальна пропозиція?
— немає часу на вибір групи та курсу?
Заповніть
форму праворуч і наш менеджер в оперативному режимі вам допоможе!
Напишіть тут ваш номер телефону: