Способи зв'язку з нами:
+38 (067) 572-68-42
Способи зв'язку з нами
Телефони:
Режим роботи офісу:
Пн-Пт: 9:00-18:00
Сб-Нд: вихідні
Режим занять:
За розкладом
Соц. мережі та месенджери:


Як правильно їздити на АКПП

Автомобілі на автоматичній коробці перемикання передач з кожним роком стають популярнішими через простоту управління, спрощення багатьох завдань при керуванні автомобілем. Розглянемо детально, як їздити на автоматі без шкоди для автомобіля.

Як правильно їздити на автоматі: особливості коробки

На відміну від автоматичної коробки перемикання передач, на механіці весь час доводиться працювати ногою, використовувати педаль зчеплення для перемикання швидкостей, зниження швидкості та гальмування, стежити за обертами двигуна.

Всі ці завдання виконує автоматизована система в автомобілі на АКПП, що дозволяє з більшими зручностями їздити на автоматі. Комп’ютер у машині самостійно визначає найбільш підходящу для руху швидкість, забезпечує спрощену процедуру торкання з місця та підлаштовує характеристику двигуна під потрібну для водія швидкість у поточних умовах.

Щоб зрозуміти, як правильно їздити на акпп, важливо врахувати особливості цієї коробки.

Основою є наявність двох педалей – газ і гальмо, а також режими роботи перемикання. Їх вибір відбувається шляхом перемикання важеля на положення, що мають цифрові та буквені позначення. На різних марках автомобілів їхнє оформлення та положення може бути різним, проте всіх їх поєднує буквене позначення Р, R, D та N.

Перший режим роботи Р (паркінг) використовується під час тривалої зупинки та забезпечує контроль автомобіля.

Другий режим R (реверс) включає передачу для руху заднім ходом.

D (драйв) – дозволяє машині рухатися з потрібною для вас швидкістю, так само вона має інші режими для руху вперед.

N (нейтральне положення) рідко використовується, в основному для акуратного буксирування автомобіля на короткі відстані з мінімальною швидкістю (це можливо у малої кількості транспорту з даною коробкою) або стоянки.

Неписьменне використання режимів може призвести до швидкого зношування деталей або серйозної поломки автомобіля.

Рекомендації з водіння АКПП

Як навчитися їздити автоматом? Існує ряд простих правил та рекомендацій, завдяки яким ви значно збільшите термін служби машини з даною коробкою.

  • Коли ви рушаєте з місця або ж вирішуєте змінити рух, наприклад, переходячи з руху вперед на перемикання в режим заднього ходу (c D на R), перемикати важіль необхідно тільки при повній зупинці, нерухомості автомобіля і натисканні на педаль гальма.
  • Знімати ногу з гальмівної педалі та натискати на педаль акселератора (газу) для початку руху слід після поштовху автомобіля. Він дає інформацію про повне включення потрібної вам передачі.
  • З огляду на наявність всього двох педалей для руху та зупинки, їх натискання здійснюється виключно правою ногою. Обидві педалі дуже чутливі до натискання, тому агресивне водіння та різке керування навіть на новому автомобілі можуть призвести до швидкого зношування деталей. Якщо ви натискаєте на педаль гальма занадто сильно, відбувається різке гальмування, слабко – гальмування плавне і повільне. Газ слід використовувати з легким натисканням, адже система автомобіля самостійно перемикає передачі залежно від швидкості руху. Також заборонено одночасне натискання на обидві педалі. Ще однією рекомендацією є алгоритм під час входження в повороти. Не варто натискати гальмо педаль при проїзді поворотів, так як можливе блокування коліс і автомобіль винесе за межі дороги. АКПП, на відміну від МКПП, не може використовувати гальмування двигуном, тому рекомендується рухатися з невеликою швидкістю. Якщо планується тривала зупинка на рівній поверхні та майданчику з невеликим ухилом, варто переключитися в режим Р (паркінг). При стоянці на спуску або підйомі слід додатково використовувати гальмо стоянки, адже його ігнорування збільшить навантаження на коробку перемикання. Блокатор АКПП в режимі паркінг на гірці швидко зноситься і зламається, внаслідок цього автомобіль скочуватиметься. Алгоритм дій наступний: притримуючи педаль гальма, перейти на режим N, підняти стоянковий і відпустити педаль. Переконавшись, що машина не рушить з місця, потрібно повторно вичавити педаль і вибрати положення Р. Зняття гальма стоянки відбувається так само: натискається педаль гальма, вибирається положення D і опускається ручне гальмо.
  • Додатково є рекомендація як їздити на автоматі в пробках. Пробки мають на увазі короткі зупинки, тому слід залишати важіль у положенні D і утримувати автомобіль педаль гальма. При тривалій зупинці з двигуном, що працює, варто перевести автомобіль в режим N (нейтральна передача)

У автошколі «Проспект» під час навчання на автоматі ви зможете отримати ще більше рекомендацій щодо керування автомобілем. Автоінструктора зі стажем поділяться з вами досвідом, навчать усім тонкощам і допоможуть вам освоїти навички водіння на автоматичній коробці передач

Як отримати права

6 кроків дорогою до довгоочікуваних прав

Зв'язуєтесь з менеджером автошколи

Підбираємо зручний клас та час занять.

Початок теоретичних занять

Паралельно проходимо медкомісію для водіння.

Готуємося до практичних занять

На уроці «будівля автомобіля» готуємось до водіння.

Підбір інструктора з водіння

І початок практичних занять транспортним засобом.

Підготовка до фінального іспиту

Внутрішній іспит в автошколі з теорії та практики.

Іспит у «Сервісному центрі»

Отримання посвідчення водія та привітання.

Як ощадливо їздити на АКПП

Живленням для двигуна автомобіля є бензин або дизель. Витрата палива безпосередньо залежить від швидкості руху та стилю водіння, а тому, звернувши увагу на стиль управління можна відчутно скоротити кількість палива, що витрачається. Правильно їздити на автоматі так само важливо, як і просто навчитися керувати таким автомобілем.

  • Акуратна їзда з плавними діями. Варто уникати різкого торкання, гальмування, перепадів швидкості під час руху. Швидкий старт або різка зупинка збільшують кількість палива, що споживається двигуном через збільшення обертів. Розмірний старт та завчасно заощадять як паливо, так і збільшать термін роботи коробки перемикання передач.
  • Виключення перегазування. Дії, що можуть порушити плавність перемикання селектора режимів, неприпустимі.
  • Контроль показників тахометра. Витрата залежить від показника частоти обертів двигуна, а тому в середньому оптимальна частота не повинна перевищувати 2000 обертів.
  • Використовуйте розумно електрообладнання. Кондиціонер, що працює, автомагнітола, підсвічування салону збільшують витрату палива, оскільки підвищується навантаження на генератор.
  • У режимі очікування рекомендується призупиняти роботу двигуна. Якщо водій перебуває в пробці, двигун продовжує працювати і витрати бензину не припиняються під час простоювання.
  • Правильне прогрівання двигуна. У теплу пору року рекомендується прогрівати автомобіль на холостому ходу протягом 2-3 хвилин, у прохолоднішу погоду, а також взимку – близько 4-5 хвилин. Найчастіше, чим холодніше стає, тим довше водії намагаються прогрівати двигун, що позначається на кількості палива, що споживається, а також на зносі деталей.
  • Зберігайте безпечну дистанцію з іншими автомобілями. Ситуація або умови, які можуть призвести до екстреного гальмування або розгону, можуть вплинути на роботу автомобіля в цілому.
  • Регулярний техогляд та діагностика автомобіля. Витрата безпосередньо залежить від справної роботи систем живлення та запалювання. Перевіряйте рівень засміченості повітряного фільтра, свічок запалювання та паливного фільтра. Своєчасний огляд дозволяє заощадити на паливі.
  • Помірне використання режиму «Sport». У більшості автомобілів на автоматі вбудований режим обгону на зниженій передачі, що дозволяє набрати необхідну швидкість у найкоротші терміни під час руху зустрічною смугою. Рекомендується використовувати його в екстрених ситуаціях, оскільки цей режим дуже швидко витрачає паливо.

Дотримуючись простих порад, ви зможете їздити економно та зменшити витрату палива. Намагайтеся їздити плавно, грамотно використовуйте режими АКПП і ці нехитрі прийоми допоможуть в умовах дорожнього руху.

Зимова їзда на АКПП

Зимова їзда на акпп вимагає від водія додаткових навичок та знань з управління. Одним із основних аспектів є прогрів автомобіля після нічної стоянки. Не рекомендується починати рух з місця миттєво після запуску двигуна, йому потрібен час для роботи без навантаження. Як правило, в зимовий період машину на автоматичній коробці прогрівають чотири – п’ять хвилин. Під час руху варто максимально рухатися плавно, не рекомендується розганятися та раптово гальмувати.

На занесеній снігом дорозі можуть зустрічатися льоду, наїжджаючи на них, система ABS в машині намагатиметься забезпечувати прямолінійний рух, але не варто цим зловживати, оскільки гальмівний шлях збільшуватиметься.

Круті повороти слід проїжджати з увімкненим режимом L (знижена передача). Цей режим дозволяє проходити складні ділянки доріг із мінімальним навантаженням на двигун автомобіля. На утруднених ділянках доріг, де зчеплення коліс із опорною поверхнею дороги буде мінімальним, варто переключитися на ручний режим керування автоматом. При цьому дії зменшиться ризик буксування коліс, що значно впливає на зношування деталей.

Акуратне водіння взимку гарантовано зведе кількість аварійних ситуацій до мінімуму.

Наші принципи

6 причин обрати нашу автошколу
I

Жодних прихованих платежів

Повідомляємо точні суми та строки перед укладанням договору. Є розстрочка платежу.
II

Колектив автошколи

Веселий, стресостійкий та пунктуальний. Навчають як чоловіки, так і жінки.
III

Транспорті засоби

МКП, АКП, електромобілі та симулятор. Чисті та приємно пахнуть. Клімат контроль. Гідропідсилюва
IV

Викладачі та інструктори

Постійно навчаються. Працюють за чек-листом МРЕВ. Онлайн у Telegram. Легко поміняти.
V

Кожному клієнту

Персональний менеджер. Теорія офлайн та онлайн. Широкий вибір груп та адрес. Автосимулятор.
VI

Наші автокласи

Комфортні столи та сидіння. Зручне розташування у місті. Клімат контроль.

Їзда з бездоріжжя на АКПП

Щоб автомобіль на АКПП довше прослужив в умовах бездоріжжя, необхідно дотримуватись ряду простих рекомендацій. Перед початком руху варто заздалегідь включати на транспорті повний привід та знижену передачу, якщо вона передбачена. Таким чином ви зменшите навантаження на автомат. Чим скрутніші умови руху, тим нижче має бути передача. У більшості автомобілів на низьких передачах (перша та друга) коробка перемикання може нагрітися, тому робіть періодичні зупинки. Таким чином АКПП охолоне.

Уникайте пробуксування у положенні D (драйв), для цього потрібно включити примусову знижену передачу. Оскільки в режимі D, автоматика продовжує включати передачі у разі пробуксування.

Перед тим, як починати рух бездоріжжям, уважно вивчіть інструкцію з експлуатації транспортного засобу. АКПП не на всіх автомобілях придатна до керування за подібних умов.

Ще не наважилися?
— потрібна індивідуальна пропозиція?
— немає часу на вибір групи та курсу?
Заповніть
форму праворуч і наш менеджер в оперативному режимі вам допоможе!
Напишіть тут ваш номер телефону: